Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, mars 04, 2006

80's galej, försvaret

jess: Hejhej, jo, det är sant, jag hånglade med två på 80's och jag var FULL SOM EN KROSSAD GNU men eftersom jag hade en sjukt snygg figur tack vare korsetten så tycker jag att det är försvarbart. Korsetten var rätt obehaglig, det var ungefär som att långsamt bli strypt av en sån där boaorm. Obehaget minskade dock i samma takt som vinet intogs, vilket ledde till att tja... vinet intogs med råge. Men det är enkel matematik, jag är 21 år och borde ha lärt mig detta vid det här laget; av ca en liter vin blir man apfull. Men syntharen var rätt söt, jag minns hur jag sträckte mig efter honom i alkoholdimman. Han ville presentera sig eller nåt, jag tänkte "inget jväla knussel" och grabbade tag i hans ansikte och hånglade upp honom. Pizzaface har jag inget minne av så jag tänker hävda att Andy endast har farbricerat detta i avundsjuka på min heta synthare.

Kvällen efter var jag på restaurang med en man som jag träffar nu och då. Det var trevligt MEN eftersom jag var så grymt bakis mådde jag rätt illa. Vi åt en stor middag. Med vin. Och till efterrätt nån slags maffiga kaffedrinkar med grädde. Sen gick vi till en bar och drack mer vin. I taxin på väg hem så ville han hångla vilket i hans fall innebär DJUPA kyssar med MYCKET tunga och allt jag kunde tänka på var att måtte taxin stanna och släppa av honom fort som fan annars kommer jag spy över hans välpressade kostym. Det var en riktig pärs. Jag var alldeles kallsvettig, sådär som man blir, men jag låtsades som ingenting utan log och vinkade och slängde slängkyssar. Självbehärskning is the shit.

Igår var jag o Andy o Fredde på teater. Jag gillar teater och jag gillar Rickard Wolf men det blev rätt utdraget på slutet. Och kom igen, en uppblåsbar penis är bara rolig till en viss gräns, även om den gränsen på en förfest hemma hos oss skulle kännas väldigt, väldigt avlägsen. Sen skulle Andy o Fredde ut, jag undrar vart de gick. Jag åkte hem till mitt ex och kände att jag älskar honom galet mycket.

Men Andy, Grizzly, jag förstår inte? Är det för att jag är så stor, fet, hårig och aggressiv? Must be it.