Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, oktober 19, 2006

jahaja

Inatt drömde jag att jag flög och jag vaknade med träningsvärk eftersom det hade varit så jobbigt att hela tiden vinkla kroppen hit och dit för att styra den. Sekunden efter fick jag en fet ångest i magen som jag vagt kände igen men jag kunde inte placera den. Sen kom jag på det. Jag har fått hemlängtan. Jga längtar hem som en barnunge. Det är baksmällan av mina vuxenpoäng av att gå på IKEA. Idag längtar jag hem till skogen, till mamma, till mitt flickrum och till min hund min hund min hund.

Jana missade planet så det blev inget celebert besök. Idag ska jag hänga med Djoko.

Jag: Vad ska vi göra då?
Dj: Tjaa... finns inte så mycket att göra här i skogås.
Jag: Vad gör ni då?
Dj: (frågar henke) Vad gör vi?
Henke: Lagar mat
Jag: Ja men då får vi väl laga mat då
Dj: Jag har ingen mat
Jag: Då får vi väl handla?
Dj: Jag har inga pengar, vi spelar hockeyspel.
Jag: Jag gillar inte hockeyspel. Jag har spelat mig less på det.
Dj: Då får vi väl laga mat då.

/a

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home