Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, oktober 16, 2006

ps.

Vissa dagar är bara omöjliga. Idag är omöjlig. Det finns saker jag borde göra men jag vet att jag inte kommer att göra någonting, det gör mig rastlös men jag bryr mig inte. Jag borde läsa Augustinus "Om kyskhet" men jag ids inte.

Jag vill flytta. Jag vill så jävla mycket flytta. Jag kom hem till ett lorthem och städade genast trots att jag kände mig febrig. Jag är den enda som byter dammsugarpåse här. Det stör mig. Jag måste flytta. Jag vill köpa kuddar och små vägglampor som jag kan placera vart jag vill. Jag är less på att diska en annans disk och jag är less på att behöva flytta från min säng när det kommer hit folk. Jag är less som en jävla drake i en en jävla grotta.

Jag kan inte skriva om det är stökigt. Jag kan inte tänka om det är stökigt. Mitt huvud exploderar om det är stökigt. Mitt huvud har exploderat alldeles för många gånger. Men det går över. Jag har en ledsen J som bästa tejp.

/a