Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, september 14, 2006

JAG HAR DRUCKIT EN DRINK ELLER FLER

Ja alltså, om det vore en sport, vinhävande that is, vore jag dess obestridliga drottnig. Det må inte vara fint, eller elegant, eller ens önskvärt; men herregud, om det är någon som kan klämma in en komprimerad utekväll på någon timme eller så så är det jag. Så, baba, såklart. Något annat vore ju inte tänkbart, eller hur? Klart jag är seg som ett as i början, klart jag gnäller över att jag ska upp, klart jag följer med! Men åh, det var trevligt. Först Tiffanys, kaffedrinkar och sen vidare excesser. Jag fick bestämma drinkar. Enligt mig ville Andy ha "något syrligt men ändå sött med massor av frukt". Det fick hon, med tanke på hennes min här mitt emot mig så är hon nöjd. Jag ville ha något persikoaktigt. Det fick jag också.

Tre frågor som utkristalliserade sig under kvällen: 1, vad är dealen med alla dessa tights? Alltså, alla flickor bär tights. VARFÖR?! Det är inte smickrande, det är liksom hello 90´s, det får era ben att se stubbiga ut, please skippa tightsen babes.
2, Andrea blir fruktansvärt bra på kort, jag ser ut som någon som gnidit sig i smör hela kvällen och därefter slukat en flaska fernet eller sju. Jag tror mitt utseende enbart funkar in motion. Inte i stillbild. Jag ska börja bära mask ute. Typ kalle anka mask. Eller gasmask. Eller ballgag med vidhängande latextjosan. Jag ska andas genom ett rör och bara "IM YOUR FATHER LUKE". Det ska bli min grej.
3, Imorgon ska jag på seminarium. Det enda vettiga vore att jag sussade sött för någon timme sen but NOOOO här sitter jag och fyllebloggar like there is no tomorrow. Is there a tomorrow? There is no spoon? Jag ska fråga Andy. Filosofi är hennes grej.

wtf, Andy, din lilla säl, klart jag inte har legat med någon på tivoli. Ser det ut som om jag består av klamydia, va, va, VA?! Nej. Purleaaase. Jag har bara växt upp där. Jag lärde mig gå på firstdays. Jag är deras förlorade dotter. Jag kan tivoli bättre än min egen bakficka. Inte för att jag har någon bakficka. Men om jag hade! Damn vad jag skulle kunna den bra. Det är samma sak med tivoli, du vet. Det är min bakficka som jag inte har som jag hittar i som om det vore mitt eget grannskap och kött och blod i bar-och-dansgolvsform.

/j

2 Comments:

  • At 2:30 fm, Blogger padam padam said…

    DU KOMMER ATT ÄNDRA DET MEN det heter ju wtf din röv inte wft vaddå what fuck the?!? /a

     
  • At 2:33 fm, Blogger padam padam said…

    HAHHA GAAH DRÄGGELSKRATT hur kul är det inte typ IM YOUR FATHER LUKE NU HAR JAG SKRATTAT IE N KVART TREF ULA SKRTATT SÅ HÄR HÄHÄHÄHÄ hahahahahah /aNDY

     

Skicka en kommentar

<< Home