Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, september 10, 2006

BRILLAN LETAR EFTER CYKLAR PÅ EBAY, ANDREA LÄNGTAR EFTER SIN PV OCH TYCKER ATT DET ÄR TRÅKIGT ATT INTE JESPER ÄR HEMMA OCH FÖLJER MED OCH TAR EN CIGG

Tidningen Elle har tydligen utsett Magnus Betnér till Sveriges sexigaste man. Jaha. Vem fan är Magnus Betnér?

Övriga på listan är bland annat Björn Dixgård från Mando Diao (3:a) och Sigge Eklund (4:a). Eftersom jag har rockstjärnekomplex så tycker jag förstås att drygingen är snygg. Sigge kan jag väl förstå, inte för att jag håller med. Denne Magnus förblir dock ett mysterium. På bilden ser han mest ut som en blandning av Frankensteins monster och en en arg version av Jonas Gardells karl.


Eller hur?

Jag borde gå och lägga mig, läsa om hypotetisk-deduktiv metod och försöka applicera den på våra filosofiska teman. Imorgon ska jag träffa tre från filosofin och diskutera. Det vill säga: försöka fatta någonting av föreläsningarna. Antagligen fatta fel. Dricka kaffe. Röka massvis av cigg.

Jag vill flytta. Någon som hyr ut en fyra? Jag vill ha balkong, stort kök, ett fungerande kylskåp och ett rum med en dörr. Det skulle vara bitchin.

Idag satte det sig en poppare med snygg frisyr bredvid mig när jag drack min livs första smoothie tillsammans med D. I vanliga fall hade jag funderat på hur den där popparen såg ut naken. Idag ignorerade jag honom totalt och ville att D skulle kyssa mig igen och igen. Jag tror att jag är kär eller nåt. Jag kan i alla fall inte sluta tänka på honom. Ibland är det jobbigt, men oftast bara så där läskigt skönt.

/a

8 Comments:

  • At 8:10 fm, Blogger padam padam said…

    det var själva fan vad du vart produktiv de senaste timmarna. Bitchin inlägg, särskilt det med bilderna. Du och B är mina sambos och lifesavers 4-life nu, ni kommer inte undan. Som jag brukar smsa på fyllan: känner stor kärlek för er.

    /j

     
  • At 11:10 fm, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    D? Har han fått ett av dina förbannade smeknamn eller?

    Magnus Betnér är ju förresten den där ståuppkomikern, du vet?

     
  • At 11:19 fm, Blogger padam padam said…

    ja men det stod självklart vad han sysslade med i artikeln.

    det där är en förkortning av ETT av hans smeknamn som han inte ens känner till själv.

    /a

     
  • At 12:15 em, Blogger Widde said…

    Jag har spoonat Magnus.
    Han var inte lika snygg i verkligheten som på tv.

     
  • At 12:23 em, Blogger padam padam said…

    Är han snygg på TV är min fråga.

    /a

     
  • At 12:35 em, Blogger padam padam said…

    Du borde prova. Det är värsta gott. /a

     
  • At 5:04 em, Blogger Widde said…

    Ser du aldrig på Parlamentet, kvinna?

     
  • At 6:16 em, Blogger padam padam said…

    ÄR DET HAN!?!?!??!?! hahahahahhaa jahaaaaaaaa. Nu fattar jag verkligen inte någonting. /a

     

Skicka en kommentar

<< Home