Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, oktober 12, 2006

Hej oktober

Igår var jag och D på Stampen. Vi tittade på livejazz och drack rött. Vi var snygga. Han i slips och svart skjorta och jag i hängselshorts (?) och mammas sjuttiotalsblus. Vi hånglade och jag gav bartendern dricks när jag köpte jordnötter. Vi pratade om livet. Sen åkte vi till mig och såg Monty Python. Imorse vaknade jag och gick upp och diskade och läste tidningen. Sen gick jag tillbaka till sängen och läste bukowski. Det är mitt lyckliga liv just nu.

Idag ska jag skriva och vara kär. Det passar bra.

/a

1 Comments:

  • At 5:41 em, Anonymous Anonym said…

    åh din sötpaj.
    call me

     

Skicka en kommentar

<< Home