Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, oktober 31, 2006

dreamy dreamy



Igår natt var jag en liten pojke som reste runt med sin pappa för att gå i olika trappor. Vi hade mest provat såna här trekantiga som man fäller ut men fakiskt varit i Egypten och gått uppför en trappa på en pyramid. Nu skulle vi slå världsrekord. Vi hade fått storhetsvansinne. Vi skulle ta alla pengar och åka till Italen och gå i världens brantaste trappa. Sen vaknade jag.

Inatt drömde jag att jag var kär i min bror som hade ett papaply som fotboja. Han hade ögon som ett vilt djur och jag arbetade som sjuksköterska på ett sinnessjukhus. Antagligen var han inlagd. Alla golv var svartvitrutiga och alla människor som gick i korridoren var galna. Jag fick inte dricka vattnet i kranarna. Jag visste inte varför. Jag ville att min bror skulle bli fri så att vi kunde rymma från sinnessjukhuset men samtidigt vågade jag inte släppa lös honom. Jag hade nyckeln bakom lungorna i en liten kapsel och drömmen slutade med att jag visste att han skulle slita ut det och välja att bli fri framför att jag skulle leva. Så kan det gå.


/a