Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, oktober 30, 2006

tröttast

Efter en trevlig helg är jag tillbaka i böckerna. Fredagen tillbringades på Debaser där jag mestadels dansade och köpte för dyra drinkar. I lördags gjorde jag linssoppa och såg film. Söndagen var jag på loppis, köpte en mössa till D för tio spänn och sen var jag på underbar middag hos Jespers lillasyster. Nu hänger jag över boken och håller i vanlig ordning på att svimma av trötthet. Mitt sovande liv försätter. Jag stälde klockan på tolv imorse (!?) för att "vända tillbaka dygnet" men klarade inte av att gå upp förrän halv två. Jag känner mig helt bedövad. Jag försökte bota det med en dusch och massor av grönt té och vatten men det funkade knappt. Jag behöver syrebar, ljusterapi och solenergipiller. Shit. Jag kanske borde gå ut och få Frisk Luft men jag det känns helt omöjligt att ta mig genom porten.


Arlandas stengolv. När jag är trött kan jag.

Tenta på lördag. Sen ska jag kanske till Uppsala en sväng och träffa mina lieblings Westbang och Bosse. Sen ska jag till hooden, dvs Boden. Där ska jag gå på loppis med mamma och spela piano tills fingrarna lossnar. Hade jag tänkt. Får se hur det blir med det. Om den här tröttheten håller i sig kommer jag knappast ta mig till Arlanda ens. Ännu mindre till Boden.

Jag är sugen på Casablanca på Stampen ikväll, men ja. Jag behöver väl inte säga det igen?

/a