Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, oktober 27, 2006

hej hopp en tekopp

Jag gillar verkligen idén med att hänga hemma med en schysst filt och fyra liter grönt te. Jag gillar att ha köpt en fin liten lampa som jag har på kofferten bredvid min säng (soffa) som lyser mysfint och gemytligt. Jag gillar tanken på att sitta i soffan på kvällen och läsa en trevlig bok och låta det vara storm ute bäst det vill. Jag gillar grejen men den funkar inte i praktiken. Inte för mig. Jag är för rastlös och tänker på en liten drink, en liten gosse, en liten dans och en liten fest. Sen kan benen inte sitta stilla.

/a

1 Comments:

  • At 10:22 em, Blogger motherfakka said…

    fan jag skulle oxå vilja tycka om såna saker. då kanske mitt hem vore fint. nu ser det ut som skit. tyvärr.

     

Skicka en kommentar

<< Home