Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, november 21, 2006

ces´t koop mon petit choux

Ställde mobilen på halv tolv i något slags utopitänkande. Trodde jag verkligen att jag skulle gå upp då? En timme senare ringer jag till djoko, fortfarande i sömnen.

(med liten röst) - heeiiijjjjjjjjjjjjjjj.............det här är andreeaaaaaa. jag tänkte att jag är vaken nu och kanske är du det och vi skulle ju ses idag så ..... jag ska göra plättar för jag drömde det om du vill kan du få plättar om du kommer hiiiiiit..........................hee...jjj......dååå.....(tappar mobilen i golvet)..........................(klick)

Idag:

Koop Island
Plättar
Textkritik
DJ
Städa Platon (vårt kylskåp) (frysen heter Aristoteles)
Köpa hårspray och skrivarpapper

/a