Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, november 15, 2006

Goda grannar, inte

Grannarna ovanför oss är galna. Helt spritt språngande säger jag. Ok, det kanske inte är en strålande idé av mig att spela Skid Row på...eh... rätt så hög volym halv tolv på kvällen, men Andy och Birtha är borta och jag måste ju få passa på! Men jag förstår att de bankar i taket. Jag är en snäll flicka, jag skriker inte I LOVE SKID ROW DEAL WITH IT MOTHERFUCKERS!!! (inte för att jag gör det, loves them, men ibland bara känner man för lite trashig metal framåt kvällningen, du vet) i trapphuset, nej, jag sänker och lägger på Ella Fitzgerald på väldigt, väldigt modest volym. Men tror du inte att de volymfacisterna knackar igen?! Så nu sitter jag har i moltystnaden och gottar mig åt the sweet, sweet irony i att jag faktiskt har vaknat av att de bråkat så jävligt med varandra att det lät som om de stod bredvid min säng. De skrek trevligheter som "OCH HUR TROR DU DET KÄNNS OM JAG SPOTTAR DIG I ANSIKTET DÅ VA, VA?!!" plus en charmant version av "men du lyssnar ju inte, men du hör ju inte, jamen du lyssnar ju inte, men du HÖÖÖR ju inte". Jag förtjänar för fan lite Skid Row för det där.

/j

3 Comments:

  • At 10:01 fm, Anonymous Anonym said…

    Hörlurar?

     
  • At 3:28 em, Blogger padam padam said…

    men då kan jag ju inte glida runt i lägenheten och skaka rumpa från kök till vardagsrum!

    /j

     
  • At 7:00 em, Anonymous Anonym said…

    Trådlösa hörlurar? Då kommer du iofs se lika sexig och het ut som Musse Pigg när du struttar runt, men horgrannarna kan inte klaga förrän du blir så hörselskadad att du skriker i 140 dB när du försöker kommunicera öppenhjärtigt med Birtta och Herbert.

    //Linderho
    http://linderholm.blogg.se

     

Skicka en kommentar

<< Home