Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, november 18, 2006

blott

Jag har fantiserat om hur trevligt det skulle vara om jag hade en söt liten granne som bodde i hyreshuset mittemot. En som jag kunde vinka till genom fönstret. Det skulle vara fint. Verkligheten är dock inte lika trevlig som jag skulle önska. Imorse (halv två) tog jag och W en cigg i fönstret. Vi pratar. Plötsligt går en helt naken man med antydan till ölmage förbi i fönstret mittemot. Jag skriker till. Tycker att det är lite pinsamt. Tycker synd om stackaren som har glömt att han är naken eller i alla fall att vrida för persiennerna. Han vänder sig mot fönstret (mot mig). Jag blir generad och kastar mig ner på golvet. Han tittar på mig. Jag tittar på honom. Han har som tur är persiennerna nere, dock uppfällda. Sen drar han upp persiennerna och spänner ut magen en aning. Han tittar på mig. Jag skriker saker som "SKYL DIG MAN" och sen var det slut på den lilla rökstunden och på hoppet jag hade om att någon gång i mitt liv kunna somna med lampan släckt.

/a