Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, november 10, 2006

UJUJUJ







Jävligt öäckligt ikväll jag är full som en lasbilschaufför på semester. Träffade min älsklingsryss på puben vi drack öl och drinkr med red bukll UJUJ inte bra sen hämtade mamma mig i sin hondaohc jag trevligpratade. jävligt många äckliga dudes som ville hålla handen ikväll jag blev förbannad och svor fula ord. på slutet började der appa m,ed i hiphoplåten så jag skrattade och vält ut deras öl hahaha. bartendern och jag pratade gamla minnen hon känner en komis till mig sm bor i U ME det är grymt hon gillar hästar!!! nu är jag hemma imrogon om ¨åtta timmar jag ska åka pula i pulkbacken PAGLA heter den vi ska göra pinnbröd och grilla minsann!N!!!! jag har pratat med min 'lskling i tel-fånen han var i sin nya jag sa HÅH Å JAJA!!! men usch för alla jobbiga killar på PUB som ville ha teleofn nyummer menj ag har lärt mig sen i somras jag sa "NEJ JAG GER INGET NUMMER TILL FRÄMLINGAR DET SKA NI VETA !!! pch sen rökte jag en cigg från polen för så är det!! och alla följde efter. Först satt jag och J vid ett bord helt plötsligt trehundra vid bordet så vi bytta brd när alla hande presenterat sig (JAG FRÅGADE ALLA VARFÖR DE GJODE LUMPEN DE ÄR JU HELT MENINGSLÖST JAG DROG REEPLIKER OM FÖRSVARET OCH POLITIK JAG VAR NYKTER DÅ SÅ DE FATTAD INGENTING MEN DET GJORDE JAG!!) sen när vi hade bytt bord bytte alla andra ockås så vi bytte igen och igen en kille sa "JAHA DET HÄR KAN MAN KALLA D I S S PUNKT N U) jag sa JA DET ÄR VÄL KLART TRORU JAG VILL HÄNGA MED DIG DIN VAPENTÖNT!" sen tog vi en cigg

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home