Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, november 21, 2006

Jag vill också chilla på en kudde vid elementet

Jeeeflar i min lilla låda vad trött jag är. Om jag håller ut mina händer framför mig darrar de. Jag somnar på tunnelbanor och föreläsningar men INTE FAN somnar jag i min säng. Jag somnade när jag gick och la mig i Birthas säng men jag tror att hon blev lite obekväm av situationen.

Men det är ju inte så kul att läsa. Här kommer något roligare. Det är mamma och pappas katt Pixie. Jag döpte henne till det, och lite ironiskt är ju namnet med tanke på hennes nuvarande rondör. (och innan indignerade rop om djurplågeri utstöts, hon är inte fullt så fet på bilden, det ser mest ut så för att hon sitter som en påse nötter)




/j

1 Comments:

  • At 11:56 em, Anonymous Anonym said…

    ett fläskberg som äter 24/7, det är våran katt det:)

     

Skicka en kommentar

<< Home