Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 03, 2007

JESSICA 22 PLING A LING

Jag har bävat för att läsa igenom lite skräp som jag skrev före jul. Jag gjorde det nyss och blev lättad och ville omfamna hela världen. Jag trodde att jag hade glömt hur man gör men istället blev jag stolt. Ibland gillar jag mig själv. Jag måste bara skriva ner det så att jag kan komma ihåg det någon gång när det känns jobbigt. Lite positiva känslor kan ju vara bra i den här deppstugan! Tjohej! Jessica fyller år idag! Jag älskar henne! Hon är asgammal nu men ni vet ju att mogen frukt är den saftigaste! Skrev jag det där? Godnatt!

2 Comments:

  • At 9:24 fm, Anonymous Anonym said…

    haha grattis på födelsedagen! vore kul att träffas snart, fast det dröjer innan jag kommer till sthlm, ska till malmö snart. hoppas dagen blir bra!kramar sabina

     
  • At 4:06 em, Blogger padam padam said…

    tackar, ja, nu är jag redigt mogen och saftig, känns bra. Vi får ordna en fest hemma hos oss någon gång tycker jag, då måste du komma!

    /jessica

     

Skicka en kommentar

<< Home