Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, september 07, 2006

28

Jag gjorde som jag sa och kröp till skolan imorse. Satt hela föreläsningen och snorade och hamnade sedan på ett café på söder där jag och en till diskuterade kunskapsteori och Peter och hans jävla Ford.

När jag kom hem försökte jag kräkas upp tre koppar kaffe som jag hällt i mig för att inte svimma, men som självfallet inte hade gjort saken bättre.

Och idag fyller min älskling Westbang år, igår ville jag dö och imorgon kommer jag få ångest över den kommande tentan. Det är mitt liv just nu. Hej.

/a

1 Comments:

  • At 11:58 em, Blogger emma sofie w said…

    A,

    jaa, jag känner Kullen.
    Tror vi har skrivit om det tidigare, hur som helst, igen, så var jag på en klassfest med er i Boden när ni gick i ettan!

    / Emma

     

Skicka en kommentar

<< Home