Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, september 25, 2006

dipsy doodle

Jag fick en mindre chock när jag opåläst droppade in på mitt första seminarium och upptäcker att seminareläraren är värsta doktorandhottien. Det var upplyftande eftersom de flesta andra på filosofiska institutionen är femtio plus.

Situationen med en i min klass är påfrestande. Idag när vi slutade skulle jag gå förbi idéhistorieexpiditionen och kolla upp en seminarietid, och han kollar demonstrativt på klockan och säger:
- Jaaa....jag har nog tid att hålla dig sällskap.

Inte som att jag frågade.

Hur som helst.

Det var trevligt i lördags. Jag var glad eftersom jag hade avklarat tentan och jag bjöd folk på vin och drinkar. Sen dansade jag Brill, E och Sebbiebaby på Mango.

Vi har fått världens största kyl-&frysskåp. Typ huge. Typ framtidsmonster. Typ alldeles knäpptyst!!! Schysst för den som sover bredvid vidundret. (jag)

Nu ska jag ta itu med old good Platon.

/a