Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, september 20, 2006

Sex är roligare än filosofi och när man inte får det får man väl roa sig med att tänka på det på jobbiga föreläsningar

Idag på föreläsningen om traditionell meningsteori kunde jag inte sluta vara barnslig, fnittrig och skriva frågor på min grannes skrivblock som exempelvis: "Skulle du hellre ligga med Popper, Kuhn eller Harman? Jag skulle lätt välja POPper."


Popper


Kuhn


Harman

/a

5 Comments:

  • At 7:01 em, Anonymous Anonym said…

    Jamen lätt att Popper var hetast!!!

     
  • At 7:03 em, Blogger padam padam said…

    Harman ser ju ut att kunna göra VAD SOM HELST utan för bilden /a

     
  • At 10:47 em, Blogger padam padam said…

    alltså Kalle Popper har jag ju haft mina duster med, han är en redig karl med smak för det definitiva. Lite torr sådär och det gillar man ju. Men de andra två har ett sånt sug i blicken att jag blir alldeles knäsvag. Jag tar dem alla tre och en flaska matolja tack. Party!

    /din kära medbloggare och medpervo samt toalettskurare av rang

     
  • At 10:24 em, Blogger sebastian said…

    ja skulle välja harman lätt!
    han ser så där snuskig ut på något sätt.

     
  • At 10:55 em, Blogger padam padam said…

    bilden ser ut att vara tagen i precis rätt ögonblick. /a

     

Skicka en kommentar

<< Home