Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, september 27, 2006

ingen vill dansa med mig

Jag vill gå på popklubb ikväll. Ingen vill följa med. Jag fick vg på min tenta idag. Jag blev svinglad och kunde inte visa det eftersom en av mina kompisar kuggade. Nu sitter jag här hemma hos Roggie och lyssnar på Magnetic Fields. Det är fint. Men jag vill dricka mig full. Jag vill dricka mig full och dansa galendansen men det är ingen annan som vill. Ingen annan vill dricka sig full och dansa galendansen. Jag fattar inte vad det är för fel på den här världen.



/a

1 Comments:

  • At 7:01 em, Anonymous Anonym said…

    Flatulerar till VGt! Jag har tönta den 6 november.

     

Skicka en kommentar

<< Home