Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, september 28, 2006

Lärljunge i Livet

Från och med idag omnämner jag mig själv som LiL. LiL och Brill drack sig fulla på tvärbanan och tittade på kön till Baba sonic, sen drack de sig ännu fullare på vägen till Debaser. På Debaser var LiL generös som man bör vara när Brill fyller tjugoett och bjöd på drink till Brill och desto fler till sig själv. Det bästa med Debaser är ju drinknamnen, jag kan inte sluta tänka på det. Idag ska jag lyssna på Pixies, bara därför, framförallt Doliitle. Kanske ska jag lyssna på "Debaser". Sen dansade LiL och Brill reagge med starka inslag av stram jazz och två dudes som spanade in oss försökte härma men var inte alls lika grymma som vi.

IDag ska jag titta på en tavla som jag är med på (!?) och sen ska jag se EBba the MoviE! TJO

/a