Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, oktober 23, 2006

ett litet tips bara

kolla vad jag hittade: pandora.com. Typ en radio som hittar musik du gillar. Mycket bra för en musikanalfabet som mig. (oj, upptäckte just att det bara funkar ett visst tag, sedan måste man registrera sig. Nåja, något nytt kanske man upptäcker.)

I övrigt: Det här vädret är jävligt. Ingen överraskande åsikt direkt. Men va faaan det regnar och blåser och håller på, det är inte trevligt, det är inte snällt alls. Jag vill bara ligga under filtar och ha kroppskontakt och dricka te och gå tillbaks till något slags basala spädbarnsbehov. Inte ha räkningar som ska betalas, melankoli i hjärtat, bloody vårdnadsbehovsbedömningar och texter från skatteverket som ska skrivas om, vill inte befatta mig med tomt konto och fylld diskho, vägrar acceptera månader av mörker och kyla nej nej nej låt oss gå i idé. Vi låser in oss i mitt rosa rum, vi barrikaderar dörren och placerar oss under kuddarna, jag ska tända alla mina glittriga ljus och så ska vi låtsas att det här är hela världen, just nu och för ett tag framåt. Kom igen.

/j