Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, oktober 05, 2006

igår natt:

Hellolo darlings! Yes, ännu en fylleblgg in its making! det funkar väl "in its making" right?. Mina sambos är inte hemma jag är helt ensam in den här ekande lägenheten och den är aldrig så stor som när de är borta. ikväll hände lilla persien och sen hotel anglais med klasskamrater. Vi kom överens att det finns inget bättre sätt att bonda än över vinet. Vårt projekt ska vi basera på rödvinets kreativitet. Vi kommer tycka att det är asbra och om vi super ner läraren kommer hon också göra det. Imorgon har vi föreläsning kl 9. Jag kommer ej gå. Oh nononono. Jag tror att jag har druckit... EN MILJON ÖL. Mmhhmm ladylike kanske inte men vem är lady nowadays. Jag vill ha en macka. Mat. skulle döda för lite mat. Vi har inget bröd. Andrea hatar när jag säger "VEM HAR ÄTIT UPP BRÖDET NU IGEN?!. Men jag kan inte hjälpa det. Mina sambos lsukar bröd som om de vore kolhydratspundare. GI-dieten är deras antites.

Varflr går int etunnelbanan alltid? den borde. Taxi är dyrt. ändå tar jag alltid taxi som nu men det gör väl alla. palla nattbuss liksom. idag hade jag en tenta. analyser tema-rema och sånt. mmm bit i den, det är inte så lätt, im telling you. Därför förtjänade vi att bli gnufulla. det blev vi. Jag gillar verkligen en tjej i min klass. Hon sa "jag var inte så aggressivt social förut". Näe, sa jag, inte jag heller.

meeeh ensam här, tråkigt. det hörs liksom ljud överallt som om det spökade. klart det inte gör men ändå... kanske. men vet ju inte, egentligen. jaja sova nu. trist. själv. usch.

/j