Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, oktober 08, 2006

Jag och min kompis.

Idag har jag umgåtts med mig själv. Det är trevligt i lagom dos. Jag gillar att hänga med mig eftersom jag tänker så bra när jag har någon som tänker lika bra att kommunicera med. Först inledde jag dagen med att göra en skiva till mig själv. Sen tog jag en lång promenad med mig själv. Sen handlade jag med mig själv. Sen lagade jag mat med mig själv. Jag har har låtit mig själv välja musik hela dagen och jag har lyssnat på vad mig själv vill göra. När mig själv ville gå fortare uppför tranebergsbron lät jag mig själv göra det. När mig själv ville hoppa av filosofin lät jag mig själv ringa till mamma och säga att mig själv hade gjort det. Nu äter mig själv glass eftersom mig själv ville det. Det känns bra.

/a

2 Comments:

  • At 3:05 em, Anonymous Anonym said…

    fan va coolt! det där med markus alltså! har du hoppat av filosofin?

     
  • At 5:56 em, Blogger padam padam said…

    jajemen. jag har hoppat. /a

     

Skicka en kommentar

<< Home