Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, november 28, 2006

Hulken är på väg.

Snart kommer en snygg tjej hit som jag ska supa under bordet med bubbel. Sen ska vi gå till Indigo fast det vet inte hon! Ina klippte mig idag btw.



Jag tänker bli full ikväll men det vet inte den stackars snygga tjejen som kommer hit. Hon är dessutom värsta vältränad. Jag kallar henne Hulken.

/a

2 Comments:

  • At 8:26 em, Blogger Konsultpappan (K-dude) said…

    Shit, vad fint det blev!!!

    En fråga - jag tror min kärlek skulle passa ypperligt i det där fina halsbandet. Var har du hittat det?

     
  • At 12:58 em, Blogger padam padam said…

    h&m, tio spänn. Det var rea för nån dag sen och jag vet inte om de finns kvar. Men du hittar ju lätt liknande, endera där eller på glitter. Om du vill ge riktiga juveler är jag inte rätt person att fråga :) /a

     

Skicka en kommentar

<< Home