Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, november 27, 2006

Adjöss

Om några år kommer jorden att gå under, det läste jag i tidningen. Tack och lov. Det kunde inte bli mer passande. Jag är så trött på mina grannar och att de ska stampa hårt i golvet om jag spelar musik senare än fem på eftermiddagen. Jag är så trött på dyra drinkar och på att rökning orsakar cancer. Jag är trött på att nattbussen bara går till mig en gång i timmen och på att taxichaufförer blir allt svårare att lura. Jag är trött på Cityakuten som tydligen går dygnet runt på TV5, TV6, TV3, TV4 och Discovery Science. Jag är så trött på att jag aldrig blev OS-medaljör, rockstjärna eller nobelpristagare i fysik. Jag är trött på att aldrig vinna 25000 i 25 år eller en resa till Mallorca. Tack och lov att tiden äntligen ska ta slut. Tack och lov för bilar, att det finns folk som nobbar lokaltrafiken och tack för att ni lämnar kranen på när ni borstar tänderna. Hejdå snabbmakaroner. Hejdå ketchup.

/så mycket a det kan bli

8 Comments:

  • At 12:59 fm, Blogger Ausa said…

    ska jag nånsin skriva ett hejdå nu tänker jag dö - självmordsbrev, så tänker jag totalkopiera detta inlägg. så nu vet du och ni. haha, hej och ha en trevlig kväll

     
  • At 1:32 fm, Blogger padam padam said…

    gör det för guds skull. ingen behöver få veta nåt. /a

     
  • At 12:40 em, Anonymous Anonym said…

    Var det /a eller /j som skrev det här? Det var bra.

     
  • At 2:46 em, Anonymous Anonym said…

    jag gissar på j.

     
  • At 4:49 em, Blogger padam padam said…

    tralala: huh, varför då? Det är ju a down to the bone, jag har vart slö de senaste dagarna gällande bloggande.

    /j

     
  • At 5:15 em, Blogger padam padam said…

    klart det var jag. /a

     
  • At 11:47 em, Anonymous Anonym said…

    okej. nej, jag gissade bara att det var j pga av den här meningen: "Jag är så trött på mina grannar och att de ska stampa hårt i golvet om jag spelar musik senare än fem på eftermiddagen."
    j har väl skrivit om grannar som klagar på för hög musik förut? eller det kanske är jag som minns fel. skitsamma egentligen. gillar er blogg, varesig det är a eller j som skriver.

     
  • At 7:53 fm, Anonymous Anonym said…

    Tack a.

     

Skicka en kommentar

<< Home