Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, november 28, 2006

Telefonsex

Jag står i telefonkö. Jag tycker att det är roligt om man står i telefonkö och samtidigt gör andra förbjudna saker (som till exempel äter, skriker, ligger, duschar osv) och någon svarar. Jag är bra på att återfå fattningen snabbt. Nu ska jag stå i telefonkö i mer än fem minuter och jag hoppas att jag inte kommer sent till min klipptid hos Ina - the cutest hairdresser in town. Jag ska säga upp min prenumeration på Illustrerad vetenskap! Ni tänker: Jahaja, hon prenumererar på den nördtidningen! Jag säger: Jag ska få en mp3-spelare i premie och jag har inte råd att prenumerera på nåt! Nu svarar det:

Man: Ja hejsan jag heter Philip och jag jobbar på Illustrerad Vetenskaps kundtjänst. Vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej hej! Jag vill säga upp min prenumeration!
Man: Ja det står här att du heter Andreas Lundgren och bor i Bromma?
Jag: Ja, fast jag heter Andrea.
Man: Oj hehehehehehe fel i systemet bara!!
Jag: Höhö.
Man: Var det något fel på tidningen eller ville du bara ha premien?
Jag: Jag ville bara ha premien.
Man: Jaha.. Okej men du kommer att få ett nummer till sen avslutas din prenumeration.
Jag: Får jag fortfarande premien?!?!
Man: Ja, självklart.
(jag får dåligt samvete)
Jag: Alltså jag gillar er tidning!!!! Det har inte med det att göra! Den är jättebra! Och fin!
Man: Jag förstår. Det är många som bara vill ha premien.
Jag: Om jag hade mer pengar skulle jag prenumerera jämt! Jag lovar!
Man: Det låter bra. Men du får ha en bra dag Andrea.
Jag: Förlåt!!!! Jag ångrade mig! Jag vill prenumerera!!!!
(klick)

/a

1 Comments:

  • At 3:42 em, Blogger Konsultpappan (K-dude) said…

    När jag 10-12 prenumererade jag på illustrerad vetenskap. Av någon anledning minns jag att där fanns ett par som skrev ganska många artiklar om rymden. Helle och Henrik Stub.

    Tjugo år senare satt jag och bläddrade i en Illustrerad Vetenskap någonstans, och upptäckte att en artikel om rymden var skriven av samma par.

    Helle och Henrik Stub.

    Undrar hur det är att vara dem.

     

Skicka en kommentar

<< Home