Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, november 25, 2006

Meningslöst samtal på nattåget.

Efter fyra välignorerade fredagsnattssms ringer det i Rubens telefon.

- HEJ BRUDEN!!!!!!!
- Tja.
- Var är du då?
- På tunnelbanan.
- Vart ska du?
- Hem.
- HEM?!?!?!?!?!?!? Varför det?
- Jag ska skriva.
- DU ÄR SÅ KONSTIG BRUDEN? SKA DU SKRIVA NU? VADDÅ? VARFÖR DET? DU ÄR KONSTIG? VARFÖR SKA DU HEM? ÄR DU FULL? VART HAR DU VARIT?
- På Söder.
- VARDÅÅÅ
- SNotty's. Kompis spelade skivor.
- VADDÅ SNOTT? VAD HAR DU TAGIT?
- Äh.
- MEN VARFÖR GICK DU HEM? DU ÄR KONSTIG! MAN GÅR JU INTE HEM!!!
- Jag går hem. Eller jag åker tunnelbana.
- VART ÅKER DU?
- .....
- HALLÅ!?!??!
- Hem. Jag åker hem.
- JAHA!!! Varför det!??!
- Jag fick lust.
- Du är konstig!!!
- Ja, du sa ju det vill jag minnas.
- ÄR DU INTE FULL DÅ?
- Njae.
- LIIIIIITE!?!?!?
- Lite.
- MEN VEEET DU....???
- Huh?
- JAG TÄNKTE PÅ DET HÄR MED VECKAN!
- Jaså?
- JA DU VET VECKAN!!!!!!!!!
- Jag vet veckan.
- Veckan har SJU dagar!
- Ja.
- Jo jag tänkte..... det är JÄTTEMÅNGA timmar på veckan!
- Ja. Sju gånger tjugofyra.
- VA?
- Det var inget.
- Jag tänkte att du kanske vill ta en fika med mig någon av de MÅNGA timmarna nästa veckan?!?!
- Hm. Jag vet inte.
- VADDÅ VET INTE!!!!!
- Jag kan kolla i mitt schema.
- SCHE?
- Kalender. Jag kan kolla i min kalender.
- KALLE?
- Om jag har tid.
- DU ÄR DEN MEST FÅORDIGA TJEJ JAG VET!!! DU ÄR KONSTIG!!!!!
- Ja du säger det.
- VART SKA DU!??!?!
- Hem...
- VARFÖR DET?


Varför går jag utanför dörren överhuvudtaget?

/a