Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, november 25, 2006

INTE INTRESSERAD

Skrev jag fyra sms? Jag menade fem. Det sista kom 03.01. FÖr en minut sen. Det lyder: "HJÄLP! Jag är i Alvik! Hjälp?"

Jag tänker inte svara. Vad tror han, att han får sova på soffan? Nu står han väl utanför porten och suktar. Jag förtjänar fan inte det här. Måste jag släcka alla lampor nu och låtsas som att jag inte är hemma? Jag har nog svårt med att säga nej när folk ber om mitt nummer liksom. Vad kräver han av mig, att jag ska kasta ut honom?

/a.

3 Comments:

  • At 8:41 fm, Blogger Konsultpappan (K-dude) said…

    Då innan, när jag var singel, hade jag en stalker.

    Det där med att smyga i en släckt lägenhet blev jag något av expert på.

    Sen tröttnade hon. Hittade kanske någon annan att ringa casually på småtimmarna för att fråga om recept och samtala med om livets förgänglighet.

    Jag minns att jag bad henne dra åt helvete några gånger. Och skaffa husdjur att fokusera blint på.

    Jag tror hon har hund nu.

     
  • At 9:35 fm, Blogger Rollx said…

    Fixa en fejk pojkvän ett tag. Lämpligtvis en gigantisk, hårig otäck bjässe. Som får gamla tanter att rygga tillbaka. Och små barn att utbrista i gråt.

    Det kanske gör susen ?.

     
  • At 11:22 fm, Blogger padam padam said…

    Jag har en mycket välartad och förträfflig pojkvän. Inte det minsta otäck ens för gamla damer. Det har dock inte funkat alls. /a

     

Skicka en kommentar

<< Home