Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, januari 14, 2007

I detta nu

sitter min syster framför datorn mittemot mig. Koop i högtalarna. Sebastian och Andrea ligger på soffan och är outhärdligt förälskade. Syster, Josse, frågar hur jag inte kan gilla house. För att lyssna på house är ungefär lika njutbart som att dra en isglasspinne mellan tänderna, därför. Jazz däremot är fiiiine. Och gladsynth. Kommer alltid tycka att speak and spell är världens bästa festskiva. Igår var det fest. Förfest hos Milla. Och efterfest här. Jag trillade in i Birthas rum och var kanonfull. Lutade mig på henne och sa att jag var härlig. "Visht är jag HEEERLIG birtha, erkänn att jag är den HEEEEERLIGASTE fulla person du nåhgonshin SCHETT!!" Birtha: "ja, du är härlig" jag: "I LOVVVEEEEE YOUUUUU!!!!" Sedan liggdansade jag och syster. Man liggdansar när man är för packad för att göra det stående. Alltså, det är precis som vanlig dans bara att man gör det liggande. Ikväll ska jag bli bjuden på middag. Det är så jag överlever, det är sant. Om folk inte matade mig skulle min öl, nötcreme och winerbrödsdiet döda mig på ett kick. Tack för att ni matar mig.

/j