Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 10, 2007

Grizzlans favoriter.

Igår träffade jag Fredde över tio bitar vegetarisk sushi och senare en promenad längs Österlånggatan plus ett glas vitt på Stampen. Jag kom hem tidigt och somnade redan halv elva (knockad av vinet, moi?). Väcktes naturligtvis halv ett av Djoko som var hysterisk och frågade hur många av Karavans EP-skivor jag hade gömda i min organiserade röra. Sen var det kört. Jag kunde inte somna om. Gjorde det i alla fall och vaknade tio, försökte ringa till institutionen för Idéhistoria på SU och hoppa av en kurs men det gick inte. Istället ringde jag till CSN och pratade med en rolig man. Sen somnade jag om. Vaknade timmar senare och skrev i rena farten två textkritiker.

Har fått två konstiga sms idag från en som jag tror att jag vet vem det är men jag är inte säker.
"What've happened to u? Why u didn't ans me? Take care."
och
(Bild på två koppar som ryker) "Hi, andrea!! Se up one thing. I aproch you. Think about it and trust me like a good friend. Take care"

Mystiskt.

p.s. Jag har fått en visdomstand på några dagar bara! Jag trodde sånt skulle vara smärtsamt as hell men icket. Tänk vilka spännande saker som händer i munnen! Whoho!! Dessutom har jag fått en lägenhet. Grymma bananer. d.s.

/a

2 Comments:

  • At 6:35 em, Blogger padam padam said…

    va, vadå grizzlans favoriter?

    /din grizzly

     
  • At 7:58 em, Blogger padam padam said…

    ja men du vet först käkade jag frukost sen gick jag till brevlådan sen blablbala

     

Skicka en kommentar

<< Home