Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, januari 12, 2007

Usch då.

Okej. Jag har verkligen ingen lust att gå ut ikväll, bli full, tycka att det är för varmt, inte vilja åka hem själv utan plåga ihjäl mig själv tills de andra vill åka. So, whattodo istället?

Fredagskvällsalternativ:

1. Ringa Ina. (Antagligen är hon fett busy med sina modeller nu men man vet ju aldrig?)
2. Ringa Maria (fast jag vet att hon är sjuk och då går det ju inte plus at om hon var frisk skulle hon hänga med den där långingen)
3. Ringa Fredde (antagligen upptagen med R)
4. Ringa Djoko (jobbar imorgon och idag)
5. Chilla själv framför TV:n med en enorm chipspåse/kakburk/godisbag (varför måste jag vräka om jag är själv en fredag är det något slags tröstätande trots att jag har valt att stanna hemma själv?)
6. Skriva (HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHMOHAMAHAMAAHMAAMAM)
7. Bjuda hit de ovanstående alternativen på en trevlig TP-kväll samt förbereda trevliga snacks.
8. Ordna värsta FETFESTEN!!!!!
9. Täta duschkabinen med Jessicas sminkprodukter och långsamt drunkna när den fylls (Inte sugen alls.)
10. Ringa någon helt otippad och föreslå en vild aktivitet exempelvis bungyjump (fast det orkar jag väl inte då måste jag ju kallprata-bryta-isen-BLÄ)

Nä. Jag vet inte.

/a

1 Comments:

  • At 2:57 em, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker att TP-kväll låter absolut mysigast om man inte känner för en utekväll. Socialt men samtidigt lugnt och civiliserat. Kör på det!

     

Skicka en kommentar

<< Home