Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, januari 27, 2007

sixties baby

Precis dissat en depechekväll eftersom mina skor visade sig vara jävligt kalla igår och därmed förkylde mig. Det gör inte så mycket. Jag fick en dansdos igår så jag klarar mig. Det är dock bara nazifilmer på svt och jag har blivit så stört känslig med filmer. Därför känns det aningen riskabelt att se en film om massmord. Annars har säkert kanal 3 mycket godis att bjuda på, som vanligt. (Not!)

Mina glajjer är porr för mig. Jag kan inte sluta ha på mig dem inomhus och haja till när jag passerar spegeln och tänka "faan schyssta brills alltså!". Materialism - I love you.


/a

2 Comments:

  • At 9:32 fm, Blogger Ausa said…

    Men du har tagit bort den lilla platslappen på ena glasögat? Söt bild förövrigt!

     
  • At 1:54 em, Blogger padam padam said…

    jag säger ju att de är nya! /a

     

Skicka en kommentar

<< Home