Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, januari 22, 2007

Inte bakfull till trots

Jag fryser så jävla mycket jag vet inte vad jag ska göra! Jag har på mig svinmycket kläder till och med tjocka strumpbyxor under byxorna och en tjocktröja! Jag har spolat händerna under varmvatten men det funkade inte. Jag har försökt duscha men den är trasig eller nåt för det blir inte varmt vatten bara ljummet. Livet är tragiskt.

I fredags dansade jag och S på en rnbklubb det var intressant. Vi var fulla och eftersom hela vistelsen där var exotisk frukt för mig som mest hänger på popklubbar försökte jag tvinga den stackars gossen att dansa sån där snuskig hiphopdans som alla gör hela tiden. Han blev generad och önskade låtar istället. Kanske för att vi var de enda på dansgolvet och kanske för att han hade "råkat" berätta hur duktig han är på att dansa sån där rnbdans. Hahaha, säger jag. Sen i lördags var jag på trevlig födlsedagsfest hos Robin och jag gav honom en angenäm present, en sån där liten grej me små kulor som man ska försöka vicka till rätt position... ööh. Den som fattar vad jag menar får veckans roggie! Sen efter många glas fruktvinbål hamnade vi på Ace och det var trevligt. Jag köpte drinkar och dansade lilla dansen, av någon anledning mest med en som heter M men jaja. Sen åkte jag P och S hem till S och jag gjorde svingoda mackor och sen däckade jag samtidigt som gossarna fortsatte sin lördag i vardagsrummet. Sen vaknade jag förstås vid tiotiden och kräktes. Nice! Självklart blev jag som vanligt inte bakfull, trots att en hel del människor garanterat att jag minsann skulle bli det. Goesta tillexempel sa redan när jag var arton och började folkisen i Sumpan att "VÄNTA ETT HALVÅR BARA, VÄNTA BARA SÅ FÅR DU SE!!" Jag väntade och väntade och när jag sa till honom i lördags sa han "VÄNTA ETT HALVÅR BARA, VÄNTA BARA". Det tyckte jag var festligt. Jag kommer aldrig att bli bakfull på stadig basis. Nåja.

/a

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home