Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 24, 2007

Snoret då?


Baba eller inte Baba det är frågan¨

Lyssnar på Björks psychoperiod och får en trevlig idé om Baba Sonic i huvudet, försöker betvinga den i en intensiv sekund men yppar den direkt efter den lilla (men ack så skoningslösa) sekundens tvivel. Hon är pepp. Jag är pepp. Vi har bara thaiwhiskey (om whiskey är from hell för alla utom för hårda gubbar så är thaiwhiskey from a place som är mycket värre) Jag råkade skriva tolv sidor för en stund sen, läste igenom det och det var i alla fall okej. Eftersom jag blev så överraskad började jag tänka på Baba. Är inte du också så? Ojdå har bussen redan gått ska vi gå till Baba? Eller är du för gammal? Det är många som är för gamla, men inte jag. Jag blir för fan inte ens bakfull nu för tiden. Däremot är jag lite ängslig över att mina tänder ska ramla ut efter långa och berusade nätter.

Dessutom ser jag så här mycket ut som en tolvåring när jag är full och ska bli ännu fullare.
Lagom för Baba.
Halsen då? Snoret som jag börjar misstänka är hjärnan som rinner ut ur huvudet? Yrseln? FEBERN! FEBERN! Äsch. Jag säger som Jessica sa precis när hon frågade vad det kostade och jag svarade 40 spänn: Småpotatis.