Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 24, 2007

New fashion

Btw igen. Jag var väldigt trött på min garderob i fredags och tänkte starta en helt ny och sprudlande modestil som alla skulle kopiera genast och sen skulle jag hamna på framsidan till Elle. Konceptet gick ut på att kombinera vanlig trevlig fin stil med något absurt konstigt som i mitt fall blev en jätteenorm orange (min hatfärg) jacktunika. Sen posade jag. Värsta.


/a

2 Comments:

  • At 8:36 fm, Blogger ffbg said…

    oj. va snygg jacka. är det second hand? vrålfiiiin.ha en trevlig dag. /jessi

     
  • At 2:56 em, Blogger padam padam said…

    brillans mammas sjuttiotalsgrej typ. som bars med ironi tydligen. jag gillar den. fast det är orange /a

     

Skicka en kommentar

<< Home