Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 24, 2007

är det nåt bra på tv ikväll?

Hej!
Jag funderar på att fylla 32 och flytta till en stad någonstans i Mälardalen (pendlingsavstånd till Stockholm) och där starta upp en tehandel med vidhängande livsstilsbokförsäljning. Känner inte du också så ibland?

Annars då? Det var ju ett tag sen. Här är det bara lungt, chill så där du vet, alltså helt lungt och glatt och nu snackar vi inte spastisk glädje som följs av en perfekt preciserad saltormortal ner i dödsskuggans dal liksom. Nej, nej, det är ovant jämt och fint hela tiden. Jag bara väntar på att det ska slå snett, kalla klor som börjar krafsa mot vaderna för att snart gripa tag om fotlederna och dra till så jävligt att ansiktet dunsar i gruset. Om man vara metaforisk då. Men nä. Om antydan till krafs anas steppar jag bara i sidled och hör och häpna, inget händer. INGET. Förstå storheten. Jag börjar ana begravda hundar och ugglor i mossen, det kan ju inte vara meningen, att det ska vara så här trevligt för jämnan.

JUST NU
Andrea: Har du inte bloggat?
Jag: Nä.
A: Varför?
J: Jag har inget att skriva.

Och så är det ju. Eller, inget som jag har lust att skriva. Det är så bra så ändå, utan behöva förverkligas genom offentliga ord. Haha ÅÅÅH så förmätet av mig bara "oooh jag är värsta mogen nu, liksom blogga hallå psssht jag är liksom way past that". Nädå. Snart kommer jag nog krypande igen. Tills dess, ha det så bra.

/j

3 Comments:

  • At 8:09 em, Blogger padam padam said…

    ypperligt tillfälle att förvandla den här deppbloggen till en trevlig gemytlig plats som folk kan föröka sig på! öh. puss!!!! p.s. var det inte lite väl länge sen vi gick ut? baba ikväll?d.s. /a

     
  • At 8:14 em, Blogger padam padam said…

    Bah, förökning, trams!

    baba däremot, baba! har en ny klänning som måste invigas. Var min sockermamma ikväll? Jag lovar att bli full och säga att jag älskar dig.

    /j

     
  • At 8:24 em, Blogger padam padam said…

    Det behöver man inte ens ge dig pengar för att du ska göra! Det här är en dålig affär. /a

     

Skicka en kommentar

<< Home