Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, januari 18, 2007

världens sötaste djur!

Kolla vad söööööööööööt! Det är en wombat. Gud så gullig. Jag skulle vilja ha en och använda som kudde.



och här är en när den skriker liksom, åååhh jag vill bara ta ett litet bett av den!



Man kan tycka att jag borde ha mer produktiva grejer för mig än att googla wombat, but hell no. Den där slutuppgiften ska visserligen vara inlämnad på i morgon och eftersom jag jobbar då så är det ju verkligen hög tid att ta tag i det ikväll. Det ska alltså vara en reflektionsuppgift om vårt projektarbete, att skriva om ett brev från kronofogden. Snaaaaark. Jag tänkte göra det till en klyshfiesta. Peta in lite "gruppdynamik", "i början var jag lite trögstartad" samt att vi valde att skriva om brevet eftersom det ligger i demokratins intresse att myndigheter kan kommunicera på ett lättfattligt sätt. Bla bla bla. Mer klyshor, jag måste ha mer klyshor. Vill se hur många jag kan klämma in där utan att de börjar ana något. Med tanke på min tidigare, ack så pinsamt högtravande, pm-historia så tror jag att det kan vara ett skrämmande stort antal. Så nu behöver jag något riktigt saftigt, seminarieklyshornas urmoder!

Hey, alla roar vi oss på sitt sätt...

/j