Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, januari 17, 2007

bye bye hjärna

åh gud om jag inte hade hjärnskada igår så har jag det definitivt nu. Kom hem runt femsnåret och skedade Andrea som skedade Sebastian. Ber om ursäkt för att jag luktade som ett krossat systembolag och envisades med "iii loooveee jooooooo I. LOVE. YOU!!!!" Och alla som fick snärtiga love u sms, jag menar det verkligen och hoppas att jag inte väckte er.

Det var en mycket kärleksfull fylla. Försökte ivrigt få med klasskompisar hem och lockade med att de fick sova i min säng och dricka mitt te. De avböjde dock och placerade mig i en taxi varpå jag åkte hem, stapplade upp för trappan, ägnade en kvart åt att försöka få nyckeln i låset och trakasserade Andy. Yes.

Det är ingen fara, säger klasskompis och Andrea, du var bara söt. Söt, my ass. Det är bara sött för att jag är 160 och har gullig page, det är så jag kommer undan med sånt här.

/j

3 Comments:

  • At 4:22 em, Blogger padam padam said…

    160 år gammal!?!?!??! jiises

     
  • At 12:20 em, Blogger sebastian said…

    det är kul att vara full helt enkelt!
    plus att man kan aldrig säga i looooove youuuuuuu för många ggr.

     
  • At 2:30 em, Blogger padam padam said…

    a: ja va fan jag är ju äldst i det här kollektivet, det vet du ju.

    seb: ehehe jooo jag tror att jag nuddade vid säga-i-love-u-för-mycket-gränsen lite den där gången...

    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home