Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, mars 15, 2006

Fulsummering av min internetdagsbokstid

16 år:

”Jag är på jäkligt bra humör och till helgen blir det fest!”

17 år:

”Jag spydde i en fotbadsbalja vid fyra och vaknade vid tio och tänkte; fan vilken äcklig dröm jag drömde att jag spydde i en fotbadsbalja i Sofias källare. Sen öppnade jag ögonen och såg HELA härligheten och tvingade Sofia att distrahera sina föräldrar så att jag kunde tvätta baljan. Hahah”


18 år:

”JAG KAN KÖRA BIIIIIL!!!!!! Jättekul att stanna med Sofia och röka, sedan fara fem meter och stanna och röka igen. Hahahaa. Mitt främsta nöje.”

”Vad har hänt med mig och mina ambitioner, baletten, teatern, MVG!?!?!?
Igår efter teatern säger Kullen; vi har fest! och jag och erik säger ja så vi far till Hemköp i Eriks lilla gröna bil och köper 15 liter öl sen far vi till Jonte och leker ölspelet. Jag dricker öl. Jag dricker öl. Jag pratar om saker jag inte borde och jag röker ryska cigaretter. Sen försöker jag doppa Mickes huvud i toaletten och kvällen slutar med att jag somnar på Jontes säng. Jag vaknar tusen gånger av saker som att Jonte kommer och hoppar på min mage så att jag vill spy, att Micke säger "nu har Andrea däckat" varav jag ler och anstränger mig att försöka se förnuftig ut. (misslyckat.nu) Sen kommer elin och hoppar och jag vill bara dööööö.”

19 år:

”Jag har lärt mig lite nytt:

Fyra lediga säten på tunnelbanan kallas för "ÅÅÅÅH asså en ledig fyra!!!"

Folk på biografer i stockholm pratar högre än i Boden.”

”Pappa igår: nu när jag har tagit några öl så vågar jag säga det, Andrea, kan du inte skaffa dig en gedigen utbildning?”

Tjolavipp. Så var det med det.

Ruby

3 Comments:

  • At 2:59 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    "”Pappa igår: nu när jag har tagit några öl så vågar jag säga det, Andrea, kan du inte skaffa dig en gedigen utbildning?”
    "


    Herregud.

    /Goesta

     
  • At 4:27 em, Blogger padam padam said…

    jo jag vet han är rolig /a

     
  • At 8:55 em, Anonymous Anonym said…

    Hur vet man att en utbildning är gedigen? Den är hård som nåt hårt träslag och låter inte ihålig när man knackar på den?

     

Skicka en kommentar

<< Home