Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, mars 12, 2006

woho!

Andy har verkligen rätt, vinet DÖDAR min hjärna. Jag skulle vara så mycket mer skärpt om vi inte envisades med att gå ut typ fyra gånger veckan och jag inte envisades med att supa som ett djur varje gång. Jag blir lite orolig när jag märker att jag har jävligt hög tolerans nu för tiden och att detta är ett accepterat faktum bland mina vänner. Jag är 160 och väger typ 46 kilo, att dränka en vinflaska på en timme och knappt känna sig berusad är fan oroväckande.

"Du dricker väl med måtta" säger min mor. Ha. Hahaha. Stackars lilla mamma skulle få en hjärtattack om hon visste.

Igår var vi alltså ute, as always. Igår var också kvällen då jag unleashed my inner bitch. Vanligtvis så brukar jag inte bli bitsk på fyllan, jag blir bara glad, förvirrad och mycket hångelsugen. Det började på förfesten med en hetsig diskussion om huruvida homosexuella skulle få adoptera. Ja, tycker jag och nej tyckte han som jag pratade med. Han starkaste argument var typ "barnen kommer bli mobbade" och "bögar är så jävla äckliga". Jag tycker att jag och min vän Az malde ner deras argument rätt kraftigt. High five till oss! Sen skulle vi alltså ut. Vi mötte min syster vid svampen och så kom det obligatoriska "vart ska vi nu då" tjafset. "Om vi går till mango igen så hugger jag av mig röven" morrade jag och därför är jag en röv mindre idag, för vi gick dit. Brill och Andy skulle också dit. Jag och min syster köpte fernet och det var ju röväckligt. Sen ville syster gå hem och ett tag senare ville Az gå. Det slutar alltid med att jag festar med Brill och Andy, jag kan helt enkelt inte slita mig från mina härliga sambos.

Typ kvart i tre vågar sig en kille fram. Han säger att jag är söt och frågar om vi ska dansa "ÖÖÖH JAG ÄR LESBISK" brölar jag och kastar mig i Andys famn. Stiligt. Stackars pojke.

Hemma så bitchade jag mig mot Brills ragg Räki. Han sa att han hade ont i foten. "Oooh har du ont i foten buhuhu" sa jag med världens dissigaste röst. Räki, om du läser detta så ber jag om ursäkt. Jag vet inte vad som tog åt mig. Sedan låg vi, jag, Andy och Brill på Andys madrass i en stor hög och jag högg Andy i röven med min häl upprepade gånger. Stackars Räki satt i soffan typ en mil bort och kommenterade MTV medan vi låg där i en stor skrattande hög och mitt nattlinne hela tiden gled upp så jag visade min eminenta röv för honom.

Och det bästa; idag fick jag sms av Biologen! Wohohooohoo! Han ville ta en öl på onsdag. Yes! Nu ska jag inte bli dyngfull och antasta hans långa kropp, om han inte vill bli antastad förstås. Förvånande att han vill träffas trots att jag var helt hämningslös, pratade alldeles för mycket och var alldeles för snuskig. Den här gången ska jag vara sansad, jävligt smart och rolig. Det blir bra.
/jess