Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, mars 14, 2006

ur led är min tid

Hörni Andy och Brill, vad tycker ni om den prima bilden jag fixade ihop, är ni nöjda, är vi snygga nog? Jag tycker att vi är fett snygga, så heta att denna blogg snart kommer förvandlas till värsta knullbloggen och vi kommer behöva slå bort intresserade aspiranter med sabel, typ. Dessutom så är vi tre olika typer så det kommer finnas en smak för alla. Jag kan vara chocklad och så får Birtha vara vanilj och Andy lakrits. (baserat på hårfärg, eh, eh?) Jag tror att det kommer att bli en succé. Tre heta kvinns som delar lägenhet och rövskämt och som ibland ligger och gnider sig mot varandra när vinintaget överskridit en viss gräns, fatta hur hett det är, vi behöver bara kontakta AB eller expressen och så kommer de smälla upp vår blogg på löpet som den nya SEX och SPRITCHOCKS-BLOGGEN!

Vilket vore en intressant förändring med tanke på att det är typ 3 pers som läser här nu. Jag försöker faktiskt ihärdigt marknadsföra vår blogg, men mina vänner är så trötta på mitt gnatande att de inte vill ha det i virtuell form också.

Men Goesta, jag tackar för länkandet! :)

Shit jag är i datasalen och nu väller nån ny jävla journalistklass in och ska ha lektion. GET AWAY FROM ME JÄVLA MURVLAR! Och måste ni verkligen ha lektion för att lära er statview (statistikprogram)? Amatörer! Jag har minsann gått här i mer än ett år och jag vägrar lära mig statview, jag började inte JMK för att hålla på med matte, allting som ens liknar en siffra håller jag mig på replängds avstånd ifrån.

Imorse var jag sen till en uppsatsopponering, som alltid. Jag har kommit i tid till skolan typ en gång, och det var bara för att jag hade råkat ställa klockan en timme för tidigt. Jag är alltid, alltid sen till allt och så har det alltid varit. Den enda gången jag var tidig var när jag föddes, då var jag två månader tidig höhö. Men seriöst jag tror att mitt tidsbegrepp är så mycket segare än andras, ni vet att man ofta kan säga hur lång en minut är eller ungefär vad klockan är trots att man inte har någon klocka på sig, man bara känner av det? Not me. Jag har för det mesta ingen aning om vad klockan är och blir alltid lika bestört när jag glider runt i affärer eller bibliotek och upptäcker att nu stänger det och klockan är 18, trots att jag trodde att det var morgon ungefär. Min enda chans att komma i tid vore om jag alltid satt färdigklädd, mätt och mejkad på en liten stol med ett stoppur i handen och begav mig iväg en timme tidigare än nödvändigt. Men det är jobbigt för jag märker att folk blir irriterade, men det är inte meningen och jag försöker verkligen!

Andy du får alltid ligga och gnida dig i min rosa säng, OM inte jag och biologen ligger och gnider oss där, då får du inte vara med, även fast jag vet att du vill. Imorgon ska jag då träffa biologen på nytt. Jag är fett nervös, förra gången vi träffades var jag ett galet snuskigt fyllo som drägglande kastade mig över hans kropp, nu kommer jag vara timid, blyg och rodnande likt en engelsk ros. Han kanske vill ha fyllepervot? Måste jag supa mig dyng INNAN vi träffas? Ahh jag HATAR det här att lära känna nya människor, det är så jobbigt, kan jag inte få vara dyng jämt (tragiskt) eller alltid få ha samma pojkvän och samma vänner?

Men nu är det ju inte så, jag får helt enkelt ta tjuren vid hornen, få tummen ur, arslet ur vagnen, bita i det sura äpplet osv. och träffa honom och se vad som händer. Det går nog bra, det brukar göra det. Men bättre att nojja som fan innan så slipper man bli besviken. VADÅ UNGDOMLIG APTIT PÅ LIVET?! Jag är mental (alkad) pensionär.
/jess

4 Comments:

  • At 2:33 em, Blogger padam padam said…

    bilden är grym din lilla lyxröv

     
  • At 4:34 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Förhoppningsvis är det fler än tre läsare nu. Så länge ni orkar skriva så långt och så ofta och så bra är jag med hela vägen.

    /Goesta

     
  • At 6:08 em, Anonymous Anonym said…

    HEJVILNIKNULA!

    Elleh inte.

     
  • At 12:22 em, Blogger padam padam said…

    Goesta, you bet we will!

    linderholm, hej, kul att se dig, jag gillar din blogg som fan!

     

Skicka en kommentar

<< Home