Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, maj 27, 2006

grandpa's on the hobbyhorse again

Sovtimmar: 4
Cigg: 2

Igår var absurd. Jag gled omkring på drinkbiljetter och berättade de smaskigaste detaljerna ur min ungdom för Grizzlan och hittade sedan mig själv i en loge med ett brittiskt indieband. En fotograf sprang runt och försökte få dem att posa hela tiden och efter ett tag kom en vakt in och sa att man inte fick röka där eftersom brandlarmet kunde gå. Jag skämtade och var exakt lika härlig som i tisdags när "en svartvitrandig converseklädd kajalkantad tequilafylla kom hem". Jag är så otroligt bra på engelska när jag är full.

Sen imorse vid tiotiden ringer min far mig? w00t?

Jag sa det igår och jag kommer att säga det igen. När jag är gammal om typ fem år (höhö) så kommer jag antagligen ha transformerats till någon jävla klubbare som loopar runt med feta hörlurar och dissar allt som inte är tillräckligt hippt. Jag känner draget i mig. Jag tyckte till och med att det var bra musik igår (!)!)!)!)!)!) på Oddfesten. Va? Jag hoppas att det var för att jag hade drinkbiljetter som jag tyckte det. Kanske hade jag till och med tyckt att det där tyska bandet med "mycket borrar och sågar" var bra igår. Jag håller på att bli galen tror jag. Men just nu bryr jag mig inte speciellt mycket.

Tecken på att jag håller på att bli galen:

1. Jag har fortfarande inte blivit arg på mig själv för att jag kastade sönder min mobiltelefon i tisdags när jag badade i tequila.
2. Jag har börjat prata med vilt främmande människor om de mest förunderliga ting. Bjuder även hem galningar till mig på té och ger mitt telefonnummer till alla som ser trevliga eftersom "det är så roligt med nya vänner".
3. Missar när jag ska jobba trots att jag är sjukt noggrann med det och kollar på jobbschemat varje dag och har dödsångest.
4. Jag har allvarligt övervägt att dricka diskmedel två gånger eftersom "det har en sån fin smaragdgrön färg".
5. Slutat bry mig om att se på TV.
6. Funderat på att hänga mig i ett rep på jobbet bara för att min chef ska göra en rolig min när hon hittar mig. (Hon skulle antagligen försöka sälja min kropp sen, i kilopris eller nåt, hon är sjukt girig.)
7. Jag har massvis av blåmärken i ansiktet.

This is crap. Nu går jag till ett museum eller nåt.

/ruben

1 Comments:

  • At 8:07 fm, Anonymous Anonym said…

    Very pretty site! Keep working. thnx!
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home