Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, maj 11, 2006

no more orm

Gjorde just partitestet på DN och fick veta att jag var lika delar sosse och miljöpartist! Moderaterna var tydligen det som jag sympatiserade minst med. Det var som fan! Andy och Goesta, jublar ni nu? Jag kanske går och blir vänster på gamla dar, heh. Mamma och pappa skulle säkerligen jubla iaf. Mamma tjatade om att hon "närt en orm vid sin barm" när jag sa att jag röstade borgerligt i förra valet...

Tänkte skriva något snärtigt om det här grooming som det stod om i DN igår, men jag har blivit spontant retarderad. Det kan bero på ölen igår. Och vattenpipan. Och att jag inte sov så mycket. Och att jag har tankarna på helt annat håll. Ung, vacker och begåvad kallade han mig. Åtminstone hoppas jag att det var jag. Var det så? Detsamma, hördu. Ja, UNG, sluta nu.

Jag börjar bli rädd för att jag ska implodera. Provade korsetten imorse och kunde stänga den helt hur lätt som helst. När jag köpte den var jag tvungen att snöra den av alla mina krafter och då glipade den ändå 5 cm i ryggen. Får göra extrahål i mina bälten och dra ihop kjolarna i midjan med säkerhetsnål. Skulle vilja ha en personlig kock som fixade mat och matade mig. Mat är tråkigt, bökigt, tar så lång tid. Om det uppfanns matpiller skulle jag lätt ta dem.
/jess

4 Comments:

  • At 12:26 em, Blogger padam padam said…

    snart har du näven i luften (äntligen!)

    /r

     
  • At 12:30 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    En gråsosse alltså? Jag är imponerad. Tycker du att Per Nuder är snygg också?

    (Vem skulle jag annars menat?)

     
  • At 12:30 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

     
  • At 3:22 em, Blogger padam padam said…

    Ja han är så HET jag brukar tänka på honom innan jag somnar... mmm Per... och Göran... som kramar träd. Ett stort, mäktigt, MASSIVT träd och så Göran, lindad runt stammen i en öm omfamning... så varmt det blev härinne...

    (tack!)

    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home