Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, juni 26, 2006

Ibland på natten tänker man på intressanta saker.

Helt jävla sick att massa kids som typ är ens kompisars småsyskon och i princip fortfarande går på mellanstadiet typ ligger och dricker baileys HELA TIDEN. Jag har inte tänkt på det här förut. En kompis som jag hängde med som fannär jag var typ fjortonfemton har en lillebror som nu är sjutton. Han är ett barn. Han ligger med folk jämt!!!! Helt sjukt! Han är tydligen värsta poppis bland tjejerna. Jag har för fan växt upp med den grabben. Jag har typ lärt honom att spela tv-spel. Han ligger med folk. Rent hypotetiskt skulle jag kunna ligga med honom. HERREGUD.

Detta får mig osökt att tänka på mig själv.

OH MY FUCKING GOD.



Så här såg jag alltså ut när jag var fjorton. Fattar ni vilken självdistans jag hade? Fattar ni att jag LÅG med folk när jag (faktiskt) såg ut så här? Vad var det för sjuka jävlar som låg med mig egentligen? Det här är ju för fan barnarov.

Nu har jag tänkt över vilka det var. Först tyckte jag att det var helt sjukt. Sen kom jag på att de ju inte heller var så gamla. Men ändå: sjukt!

Jag kommer nog inte att sova så mycket inatt. Det här var för mycket, jag känner det.

2 Comments:

  • At 6:25 em, Blogger padam padam said…

    herregud du är så HET!!! Jag skulle lätt lägra dig om du alltid såg ut sådär.

    /j

     
  • At 7:27 em, Blogger A & K said…

    haha det mest märkvärdiga är att du inte har svart hår.

    /Aziz

     

Skicka en kommentar

<< Home