Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, juni 22, 2006

jävla pool

Jag kunde inte hålla mig. Jag har läst den där jobbiga jävla tjejens blogg igen. Jag är deprimerad. Jag avskyr henne. Hon använder kursiv stil och skriver dålig pretentiös poesi som får mig att må mer illa än alla ligg i hela världen. Usch.

Att det är en dokumentär om Lolo Ferrari och hennes enorma jävla äckelbröst på TV gör inte saken bättre. Och jag ska jobba imorgon. Plötsligt mår jag inte bra alls. Måste ta tag i det här. Lite White Stripes gör nog susen. Om jag hade köpt nya strängar som planerat. Om jag någonsin gjorde saker jag har planerat. Usch.

Att jag kanske måste åka kuksittplats fjorton timmar med tåg för att ta mig till nordligare breddgrader är heller inget som får mig att jubla.

Men jag känner mig lite förälskad och det är ju kul. Trots att Lolo Ferarri är på TV. Trots hennes enorma jävla bröst. Trots den kursiva bruden. Trots sittplatsen. Trots avsaknaden av D-sträng.

Gud vad deprimerande. Jag behöver en stray boy. Jag behöver klippa mig. Jag behöver min skitlön. Jag behöver inspiration och en vässad jävla penna. Jag behöver frukost på sängen. Jag behöver en picknick. Jag behöver ett jävla bad i en jävla pool.

/lou.