Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, juni 20, 2006

spirande känslor

Ok, jag tar tillbaks det där om att fotbollsvm är lika intressant som plockepinnvm. För dra mig baklänges genom min lilla låda, jag kollade den sista kvarten och det var banne mig lite spännande. När sverige gjorde 2-2 utbrast jag i ett litet "Nämen ojsan" och sen meddelade jag Britta att det var mål. "Har du blivit intresserad?!" frågade hon med lika delar chock och misstro. "Njaaaeee... inte direkt så..." slingrade jag mig men nog pirrade en ny, ovan känsla i hjärteroten. Det var ju... är det möjligt att...ja, det var ta mig fan smått exalterande. Sen tog alla av sig tröjorna, wohej! (Alltså spelarna, inte jag och Britta, you wish.)

Men vad händer nu? Det blev ju lika? Går sverige vidare? Är vi ute? Och vad är offsideregeln egentligen?

Så många frågor, så få svar, detta måste undersökas vidare.

/j

1 Comments:

  • At 1:12 em, Anonymous Anonym said…

    jag ska allt lära dig et och annat. /lou

     

Skicka en kommentar

<< Home