Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, juli 09, 2006

buy me a river

Efter att ha hjälpt en ukrainare att hitta till brevlådan och pratat modern konst med en fransk amerikan (?) sattes planen i verket. Inget nytt under solen men ändå, jag tänkte bli full. SÅ jag drog hem och blev full. Det var kul. Jag satt i fönstret och freestylade (som jag alltid gör när jag är on board) nya låtar om mina roomies som var måttligt roade. Brillan umgicks med vattenpipan och blev rökfull (jag blev avundsjuk) och Jesper "klädde på sig" hur länge som helst. Något måste jag ju göra för att roa mig själv. Jag har ju dessutom min "Karaoke Deluxe" som jag kunde sjunga i. Det gjorde jag. Fast jag lekte mest FBI-agent eftersom den är så distad.

Sen hamnade där vi ofta brukar: ingenstans. Eller vi drack ju öl och så och jag blev förbannad när bartendern försökte ge bort mitt kort till nän jävla snubbe som definitivt inte var jag.

Sen när jag somnade drömde jag att mina tänder lossnade. Jag tror att jag skrek.

Om jag har en pinne skulle jag slå mig själv på fingrarna med den. Nu är det ju inte så jävla kul. Working class hero ska jobba till tio ikväll. Working class hero är inte specielt pepp på det.

Förövrigt, jag har jävligt svårt att verkligen tro på att det var jag som i skrek "WAVE IT DADDY!" på tunnelbanan när vi återvände till Roggie.

På tal om Roggie: Tävlingen om nästa Veckans Roggie tätnar. Flera har anmält sitt intresse (de flesta anonymt och det förstår jag eftersom priset är så MÄKTIGT att alla vill vara hemliga för att sedan "knipa" det.). Till och med jag som är domare i tävlingen om nästa Veckans ROggie är lite spänd inför hur det hela ska sluta. Roggie är förväntansfull i alla fall. Han hoppar nästan.

/lou.

2 Comments:

  • At 7:36 em, Anonymous Anonym said…

    Jag vill bli veckans RIVAL i alla fall!!! Jag hotar dig!!

     
  • At 11:31 fm, Anonymous Anonym said…

    Om du vinner Veckans Roggie blir du naturligtvis Veckans Rival också. Det kommer liksom på köpet. /lou

     

Skicka en kommentar

<< Home