Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, juli 07, 2006

Lita aldrig på någon som väcker dig mitt i natten

Någon gång tidigt i morse väckte en kvinna mig och sa att allting kommer att ordna sig. Hon stod böjd över mig som någon jävligt kristen typ, antagligen var det Moder Teresa. Jag svarade det jag alltid svarar om någon väcker mig när min kropp inte vill vakna: "öh". Sen somnade jag om.

Nästa gång jag vaknade tyckte jag att det var lite märkligt att jag hade blivit väckt av Moder Teresa (eller vem det nu var) trots att jag inte sov i en park utan i vår lägenhet. Jag antog att det hade varit en dröm?

Kommer allting att ordna sig? Var det Moder Teresa? Hur tog hon sig in? Är hon fortfarande kvar i lägenheten? Borde jag leta?

Jag har övertalat Jesper att komma och hälsa på mig på jobbet idag. Jag hoppas att hon tar med sig kaffe.


/lou

3 Comments:

  • At 11:57 fm, Blogger sebastian said…

    åh! ja vill oxå drömma om moder teresa,jävla lyx!
    jämfört med att drömma om elaka kids som vill en illa.

     
  • At 12:00 em, Anonymous Anonym said…

    så här i efterhand tycker jag faktiskt att det var rätt creepy. /lou

     
  • At 12:18 em, Blogger padam padam said…

    så klart tar jag med mig kaffe.
    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home