Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, juli 13, 2006

usch.

Saker jag vill elliminera:

1. Män som stirrar på mig på tunnelbanan aslänge tills deras hjärnor exploderar och kletar ner väggarna.

2. Kött i alla jävla former. När jag måste ta i kött. När föräldrar tvingar sina barn att äta kött. Människor som äter kött utan att torka sig om munnen. Männskor som äter på ett äckligt sätt. Mäniskor som stirrar på mig när de äter slamsor. Människor som har djur och äter kött. Varför käkar de inte sina jävla djur då? ÄT MER HUSDJUR säger jag.

3. Porr och porrindustrin och äckliga meningar om analsex och någon liten brud som blir utnyttjad i en källarlokal någonstans samtidigt som svettiga tonårspojken onanerar framför datorn och säger att "de har ju valt det själv".

4. Äckliga lukter som man inte vet var de kommer ifrån på till exempel tunnelbanestationer. Kommer aldrig att glömma det Jake Gyllenhaal säger när han spelar Donnie Darko. Det där om molekyler.

5. Människor som säger saker som är könsstereotypt, t.ex. "Spela som en kärring"

6. Människor som blir helt jävla bängväck på fyllan och inte fattar någonting och skriker "dra åt helvete" åt sin pojkvän/flickvän för att sedan gråta och spy och försöka be om ursäkt och antagligen också ligger med någon annan bara för att pojkvännen/flickvännen lät lite "sur"

7. Människor som kallar mig "sur". Det måste vara det värsta ord jag vet. Jag är fan Aldrig sur. Jag är asjävlaförbannad eller ledsen. Eller besviken. Det är oftast värst.

8. Människor som har för lite kläder på sig och visar hela sin 1. urringning 2. hela sin röv

9. När människor med för mycket bar hud tar i mig och är svettiga eller håriga eller både och typ på stan eller var som helst och de bara MÅSTE PRESSA SIG FÖRBI JUST NÄR JAG ÄR DÄR

10. På badhuset när äldre herrar har yfront som är för säckig så att saker hänger ut.

11. När äldre herrar med tidigare nämnda yfrontsproblem kliver ner i samma pool som mig.

12. När äldre herrar med tidigare nämnda yfrontproblem sätter sig bredvid mig

Nu ska jag piska mig själv med björkris tills min ande är ren efter att ha låtit dessa jobbiga tankar passera min hjärna.

Och ja, jag gör antagligen allting själv. Inklusive yfronten. You don't get me on that, suckers!

/lou

4 Comments:

  • At 7:50 em, Blogger H said…

    åh, fin lista, häller med om mycket.Besviken är det värsta men samtidigt bra för det visar ju att man har höga tankar om människor och det är ju fint att man tror gått. (nej, jag har inte sagt att nån är blåögd för det.)

     
  • At 8:49 em, Anonymous Anonym said…

    Vadå, du är ju sur!

     
  • At 7:25 fm, Blogger padam padam said…

    glad: vad fyndigt. /lou

     
  • At 8:07 fm, Anonymous Anonym said…

    Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home