Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, juli 10, 2006

BOOOOOOOOOOORING

Bara som en liten parentes efter en hård dags arbete: Sydeuropéer flirtar mycket mer än svenskar. Varför det? För att det är så kallt här i Sverige att ögonlocken har frusit fast? Men när det är sommar då? Jag fattar inte. Kultur? Uppfostran? Fotboll? Falafel?

Dessutom hela den här indiegrejen. Jag har aldrig sett en indiespanjor. Jag har aldrig sett en gothryss. Jag har inte ens sett en popgrek. Lyssnar de bara på hulahula i typ hela Europa eller?

Jag ska sluta ljuga kanske.

Okej, nu måste jag förklara mig. Jag vill inte att en massa babes & brides ska gå runt och tro att jag sprider lögner omkring mig. Jag ljuger ibland, visst. Men aldrig för någon som jag bryr mig om. Eller, det händer att jag ljuger för dem också. Men då säger jag efter ett tag att jag ljög. Right? Till exempel så ljög jag för Jesper i lördags att jag hade varit bängväck natten innan när hon kom hem och själv var bänngväck. Jag nämnde saker som en flaska sprit, tunnelbanan, en kille med huvudvärk, ett fönster och så vidare.

Jag hade tråkigt.

Jag har tråkigt nu med. Varför vill ingen göra något? Brillan sover, Jesper dippar, Fredde är i hooden, Ino renoverar, Radhuset ritar, Dj är flera mil bort, Westbang & Bosse likaså, mina miljoner systrar lär ju typ vara fulla framförallt Maria hon är 6 bast.

Jag måste hitta en ny hobby. Mina plantor kan dö, jag bryr mig inte.

/lou

2 Comments:

  • At 10:43 em, Blogger A & K said…

    jag då? popkurd! def-lögnare!

     
  • At 11:53 em, Anonymous Anonym said…

    men det finns ju, det förnekar jag inte. men jag har inte märkt att det är så vanligt. /lou

     

Skicka en kommentar

<< Home